8.7.12

Amerika

Hi♥
Zoals Sara al in haar vorige post vertelden zit ze nu in Finland. Zelf ga ik dinsdag ochtend met het vliegtuig naar Amerika!! Daar heb ik natuurlijk heeeeel veel zin in!! We komen aan in New York, waar ik en mijn familie vier dagen blijven. Daarna gaan we verder naar andere grote steden zoals Philadelphia, Boston en Washington. Ik ben dus al druk bezig geweest om mijn koffer in te pakken. Verder ga ik proberen om daar ook te bloggen. Zodat ik jullie op de hoogte kan houden waar ik ben en wat ik gedaan heb. In de meeste hotels heb ik namelijk wifi. Ik verheug me er heel erg op!!
XVeerle♥






















8 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk! Hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat gaaf, ik wil daar ook altijd nog eens naar toe!! Heel veel plezier! (p.s. bestaan er echt roze met blauwe softijsjes? heerlijk ziet die eruit!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa mij lijkt het echt super leuk!! Dit is btw ook de eerste keer dat ik in het vliegtuig zit :$ Dankjewel!! Haha geen idee of die bestaan, maar mij lijken ze stiekem toch ook wel heel lekker :)
      XVeerle

      Verwijderen
  4. Great photos!
    That ice-cream looks awesome :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, veel plezier daar in Amerika! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, wat een fijne bestemmingen!

    BeantwoordenVerwijderen

Echt heel erg bedankt voor als je een reactie achter gelaten hebt, elke reactie van jullie maakt me blij :)
No spam please
xx♥