26.8.12

Music at the moment


Als ik muziek hoor, word ik meteen blij. De volgende liedjes horen bij de muziek waar ik blij van word, dit hoeft niet persee een vrolijk liedje te zijn hoor. Er zitten ook verdrietige liedjes bij. Oja, en het is niet op volgorde van leuk naar minder leuk ofzoiets. Deze keer is het zonder Veerle. Dit omdat het vrijdag is en ik wil graag elke vrijdag een artikel maken. Deze keer had ik geen inspiratie behalve voor liedjes. En het was al een beetje in de avond toen ik het wou maken dus een beetje te laat om Veerle er ook voor te vragen. Enjoy!



♥1. Pretty girl rock-Keri Hilson. Ik hou van dit liedje! Een beetje rare tekst maar ik word er vaak meteen blij van. Veel mensen kenden dit liedje nog niet, ik kende het van een cover van vanjess. Hun covers zijn trouwens echt super! Ik zit zelfs te twijfelen of ik hun cover mischien wel leuker vind dat de officiĆ«le versie. Daarom heb ik eronder de cover ook even gezet :$.





♥2. Forever young-one direction. Ook dit is een cover, ik ben sowieso een directioner. Ik vind hun stemmen super mooi. En deze cover hebben ze echt heel mooi gedaan. Ik vind het sowieso een heel mooi liedje, maar hun cover is nog mooier.




♥3. Payphone- Maroon 5 ft. Wiz khalifa. Ik vind Maroons stem super mooi, niet mooi om tevaak naar te luisteren. Maar wel mooi. Ook vind ik dat Wiz khalifa goed rapt. Dit liedje vind ik ook heel mooi. Alleen beetje jammer dat je in de video allemaal geweers schoten hoord. 



♥4. Beauty & the brains-Nielson. Dit liedje is van het tv programma the best singer songwriter. Nielson heeft dit liedje dus zelf geschreven. Echt een fijn nummer om naar te luisteren, die ik wel meerdere keren achter elkaar kan horen. 


♥5. We are never ever getting back together-Megan Nicole. Ja, ja ik weet het deze keer wel heel veel covers. Maar ik vind gewoon dat Megan Nicole een hele mooie zangstem heeft. Dit liedje heeft ze heel leuk en mooi gezongen.


♥6. Krokobil- Yellow claw ft. Sjaak & Mr. Polska. Dit nummer kennen jullie mischien al. Het zit nu een beetje op het randje van te vaak gehoord en niet. Al vind ik het een beetje een rare tekst enzo, haha. Toch vind ik het een heel leuk nummer.



♥7. Starships-Nicki Minaj. Ik vind sowieso vrijwel alle liedjes van Nicki Minaj leuk. Net zoals deze. 



♥8. Lion in the morning sun- Will and the people. Dit is een echt vrolijk liedje, je moet er maar van houden. Maar ik hou er gelukkig van :). 



 ♥9. Stronger (what doesn't kill you)-Kelly Clarkson. Van dit liedje vind ik niet alleen de boodschap heel mooi, wat je niet dood maakt je sterker, wat klopt vind ik. Ook vind ik het liedje zelf heel erg mooi, al word ik er vaak op een of andere manier een beetje verdrietig van. Niet vervelend verdrietig ofzo. Maar gewoon een beetje verdrietig. Ik weet ook niet waarom..


♥10. Thinking bout you-Frank Ocean. Eigenlijk vind ik dit een beetje een jongens lied. Maar toch echt super leuk. Ik kan het meerdere keren achter elkaar horen zonder er gek van te worden. Zo mooi. Ik geloof dat het al een best oud liedje is (net zoals meerdere van de liedjes hierboven). Maar laatst hoorde ik het weer eens en ik was meteen weer fan.



En dat was het alweer. Ik hoop dat jullie het een beetje leuke liedjes vonden. Laat bij de reactie achter welke liedjes jij hiervan leuk vind. 
xx Sara♥

2 opmerkingen:

  1. Will and the People is leuk! Ik heb ze een tijdje terug nog op Bevrijdingspop in Haarlem gezien en daar waren ze ook tof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat megan nicole zo geweldig mooi kan zingen.

    BeantwoordenVerwijderen

Echt heel erg bedankt voor als je een reactie achter gelaten hebt, elke reactie van jullie maakt me blij :)
No spam please
xx♥