11.11.12

Music at the moment

Facebook
















Hey, Sorry dat ik vrijdag geen post had, maandag begint de proefwerkweek en omdat ik een beetje te laat ben begonnen met leren moest ik toen die-hard gaan leren en had ik geen tijd voor een post. Ik heb het deze week dus vrij druk en tja, school gaat voor. Maar er gaan zeker nog een paar leuke posts aankomen :) Ik weet dat ik de laatste tijd belachelijk veel over muziek schrijf maar de volgende songs MOEST ik gewoon even met jullie delen, ik hoop dat jullie ze ook een beetje leuk vinden.


















♥1. One direction-Little things. Het nieuwe liedje van one direction, do i need to say more?
♥2. Cody Simpson- Got me good. Ja ik weet het dit is al een best oud liedje, maar ik heb hem pas een tijdje geleden ontdekt. Maar hij is zoo leuk : )   
                                    
♥3. Robbie Wiliams- Candy. Na een hele lange tijd heeft Robbie weer een nieuwe hit, en wat voor een! Ik vind hem heel leuke en hij blijft echt de hele dag in mijn hoofd zitten.
♥4. Little mix- Wings. Een tijdje geleden heb ik little mix ontdekt, alleen die naam vind ik al super leuk klinken! Ze zijn zoo leuk en hun liedjes zijn ook geweldig, deze is al wat ouder maar nog steeds geweldig!


♥5. Take me home-One direction. Het nieuwe album van one direction is uit!! Ik vind alle liedjes geweldig, ik zou hier wel alle liedjes kunnen zetten maar dat zou een beetje too much worden. Daarom van alle liedjes een kleine preview, als je ze leuk vind kun je ze zelf opzoeken. 
♥6. Little mix-DNA. En dan nog een liedje van little mix, namelijk DNA. Ook echt super leuk!

♥7. Bruno Mars-Locked out of heaven.  Een nieuw liedje van Bruno Mars, and i love it!
♥8. Justin bieber-As long as you love me ft. Big Sean. Ik weet niet wat het is maar ik vind dit gewoon een super mooi nummer. 
♥9. Taylor swift- Begin again. Weer een typisch Taylor Swift liedje, and i like that!
♥10. Ariana Grande-Gimme Somme love (cover). Ik weet dat dit een cover is, maar ik vind Ariana's stem zoo mooi en deze cover heeft ze heel mooi gedaan, sowieso vind ik het een leuk liedje natuurlijk!

Love, Sara♥

3 opmerkingen:

  1. Locked out of Heaven is echt een zalig liedje ! Christina Grimmie ('k weet niet je ze kent) heeft daar een heel mooie cover van gemaakt.
    Hier is de link !
    http://www.youtube.com/watch?v=pQJXyOvKNK0

    xoxo Grace

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad :)
      Jaa ik ken haar filmpjes, zij is zoo goed!
      xx♥

      Verwijderen

Echt heel erg bedankt voor als je een reactie achter gelaten hebt, elke reactie van jullie maakt me blij :)
No spam please
xx♥