2.12.12

10 little things about me

















Als eerste: hell yeahh het is december! Ik wens jullie allemaal alvast super fijne feestdagen, en als jullie het vieren een hele fijne sinterklaas, want dat is ook alweer woensdag!
Ik kwam er laatst achter dat jullie nog helemaal niet zoveel over mij weten. Jullie weten mischien dat ik deze blog heb, dat ik Sara heet, dat ik een directioner ben, van beauty en fashion houd en mischien een paar dingen van tags enzo. Maar daar blijft het ook bij. Ik vind het zelf fijner om posts te lezen met het gevoel dat je dat persoon echt kent. Daarom hierbij 10 things about me. Zodat jullie me iets beter leren kennen :) Ik heb het nog nooit op een andere blog gelezen, als je het wilt overnemen, graag zelfs. Ook zou ik het  super leuk vinden als je dat dan in de comments zegt zodat ik jou versie van 10 little things about me ook kan lezen :)


♥1. Ik speel piano, ik geloof dat ik dit serieus nooit verteld heb. Ik speel al iets van 7 jaar piano, echt vet lang als ik er zo over nadenk. At the moment speel ik i due fiumi, ik vind het zelf een heel mooi liedje :)

















♥2. Ik heb een one direction concert kaartje!!! Noah heeft een tijdje terug kaartjes kunnen krijgen voor Oberhausen, voor Amsterdam waren we net te laat maar dit is ook leuk. We gaan er samen heen in mei, dat duurt dus nog wel even, maar ik heb er zoo veel zin in!















♥3. Ik zit nu op 3 vwo. Ik was super trots haha. Maar het is jammer genoeg wel veel moeilijker dan ik verwacht had. Ik heb nou niet bepaald wat je noemt goede cijfers op mijn rapport staan... Maar ik ga gewoon heel erg mijn best doen en dan haal ik het hopelijk op.













♥4. Ik heb een hamster, dit heb ik al laten zien in a day out of my life. Ze heet mini en is echt een schatje! Ze zoekt de hele tijd aandacht als ik ook maar langs loop klimt ze helemaal naar boven (ze heeft een best grote kooi met van die verticale stangetjes en dan klimt ze regelmatig helemaal naar boven). En begint met me mee te lopen.















♥5. Ik ben absoluut geen spaarder, een tijdje terug spaarde ik voor een laptop. Het was een hel! De hele vakantie moest ik me inhouden, ik haat dat zo er! Het lieft gooi ik al mijn geld meteen over de bank, geld moet rollen anders zou het wel vierkant zijn. Natuurlijk geef ik niet zoveel uit dat ik in de schulden sta ofzo : )










6. Ik zit op theater, samen met Noah Veerle, Julia en nog een paar mensen zit ik op theater, het is super leuk en gezellig!

♥7. Ik ga deze zomer naar Amerika!! Het is al besloten, ik ben er wel al eerder geweest maar dat was alweer iets van 3 jaar geleden, ik heb er super veel zin in!














♥8. Ik ben heel slordig, echt ik raak alles kwijt!

♥9. Ik woon in Nijmegen. Ik vind het een super leuke stad!

♥10. Mijn grootste "tijdverspilling" is doelloos youtube filmpjes kijken. Dit kan ik echt uren doen. Vooral beauty filmpjes, zoals stashes, morning routines en outfit of the days. En het vervelende is dat als tegen mezelf zegt, na dit filmpje ga ik stoppen zie je aan het eind bij suggesties weer een leuk filmpje en dan zeg je weer oké alleen deze nog dan. En zo gaat het maar verder haha, herkenbaar?













Hopelijk vonden jullie het leuk en kennen jullie me nu net iets beter :)
xx♥

2 opmerkingen:

Echt heel erg bedankt voor als je een reactie achter gelaten hebt, elke reactie van jullie maakt me blij :)
No spam please
xx♥