4.1.13

Life is full of surprises


Tumblr_mfx9i2yugp1qjm9bpo1_500_large
Het leek me leuk om weer eens een outfit te laten zien. Ik vind het zelf een hele leuke outfit, ik hoop dat jullie dat ook vinden Hoe was oud en nieuw bij jullie trouwens? Ik vond het super leuk en gezellig, al heb ik niet veel speciaals gedaan, ik heb het gewoon met mijn gezin gevierd. Hoe jammer ik het ook vind dat 2012 voorbij is, 2013 betekend natuurlijk ook .en mooie nieuwe start en nieuwe kansen. Ik wens jullie allemaal het aller beste toe in 2013, een geweldig jaar full surprises :)
Op het moment zit ik in Sauerland met de familie aan de kant van mijn vader, met twee leuke nichtjes en mijn broer en zus, mijn ouders, oom en tante en opa. Het is super gezellig! Ik zit nu achter mijn vaders laptop om deze post te publiceren, de rest heb ik thuis al gedaan zodat ik meer tijd heb om zo weer lekker te gaan zwemmen :) (jaja ze hebben hier een zwembad, and me gustaa). Nog een fijne vakantie!
























Beanie: Bershka
Blouse: New yorker
Tas: markt in Parijs
Jeans: Pieces
Schoenen: timberlands














Op deze foto kan je de kruizen op de blouse goed zien, en de studs op de tas, die ik met veel trots er laatst zelf op geplakt heb. (Natuurlijk wel met zo'n superlijm, de lijm is van het merk pattex) De studs heb ik van studskopen.nl  *klik*






















Ojaa en ik wilde jullie mijn nieuwe winterjas ook nog laten zien, hij is van Bershka. Wauw wat is het moeilijk om een winterjas te vinden waar je tevreden over bent! Ik heb serieus een uur rondgelopen met mijn  moeder op zoek naar een jas, but i've got it! Ik ging eigenlijk voor zo'n military legergroene jas, maar die kon ik na super lang zoeken nog steeds niet vinden en toen kwam ik deze tegen. Hij is best basic, maar dat vind ik juist wel mooi, zo kan je hem goed met alles combineren.

Love, Sara.

Ps. Ik heb nog niet zoveel volgers op look book en ik krijg ook nog niet zoveel hypes, ik zou het super lief vinden als je op lookbook mijn volger wordt of een van mijn looks hyped :) Klik hierop om op mijn profiel te komen.

2 opmerkingen:

  1. Hele leuke outfit, dat blouseje is geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi girl!!! Happy new year!!!
    Your outfit is so lovely!!!

    I'm your newest follower!
    Hope you follow back my blog too!!
    Many kisses, Eleni!

    http://rebeautyourself.blogspot.gr/

    BeantwoordenVerwijderen

Echt heel erg bedankt voor als je een reactie achter gelaten hebt, elke reactie van jullie maakt me blij :)
No spam please
xx♥