26.3.12

Rare combinaties boterham beleg

Het klinkt misschien raar maar sinds een tijdje ben ik best benieuwd naar rare combinaties op je brood.
Vroeger had ik dat helemaal niet. Maar goed. Ik was laatst aan het ontbijten en ik las op de appelstroop pot: lekker met kaas. Dat leek me nou helemaal niet lekker. Maar het maakte me alleen maar benieuwder. Toen kwam ik op het idee om het nog niet te proberen maar er een blog voor schrijven en het dan te proberen. Ik heb vier rare combinaties gekozen en hier komen ze:
de combinaties.

♥1. pindakaas met jam. Deze combinatie wordt al vrij veel gegeten in Amerika. Gek genoeg zijn de Nederlanders helemaal niet bekend met deze combinatie. *stopt in mond* mmh dit is eigenlijk best lekker. Zout met zoet. Ik zou dit zeker aanraden. Goedgekeurd dus.

♥2 kaas met appelstroop. Gek genoeg lijkt mij dit helemaal niet lekker. Ik denk dat ik het maar gewoon ga proberen. *stopt in mond* Dit is de smaak waar ik het meest voor vreesde. Ik vind het eigenlijk niet heel vies. Ook niet echt een aanrader. 

♥3 pindakaas met hagelslag. Dit wordt veel in Nederland gegeten. Ik heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd. Het klinkt wel lekker. *stopt in mond* Oeh deze vind ik echt heel lekker. Raar dat ik het eerder nog nooit heb geprobeerd. Dit ga ik zeker vaker proberen!

♥4 niks. Het klinkt raar: niks. Maar ik heb het van mijn vader. Zijn oma zei altijd. te is nooit goed alleen tevreden. Ze at volgens mijn vader regelmatig een boterham "tevredenheid". Een boterham met niks dus. *stopt in mond* Het smaakt eigenlijk best lekker. Niet speciaal. Je proeft alleen een beetje het zout van de boterham. Als je niet kunt kiezen tussen het broodbeleg kan je ook gewoon dit nemen. Ook goed voor de lijn haha.

xx Sara


1 opmerking:

  1. Grappig ik heb er ook nooit zo over na gedacht
    Xxx Camilla

    BeantwoordenVerwijderen

Echt heel erg bedankt voor als je een reactie achter gelaten hebt, elke reactie van jullie maakt me blij :)
No spam please
xx♥