26.3.12

Zó slaap je langer uit!!!

De klok is 25 maart één uur vooruit gezet. Bah! Dat betekent een uur korter in jouw heerlijk warme bed. Maar met deze tips blijf je toch wat langer liggen!!

♥1. The night before. Doe de avond van tevoren al veel, dit scheelt je 's ochtends zeker veel tijd. Zoals:
*Smeer je brood en leg 't in de koelkast.
*Douche 's avonds en niet 's ochtends.
*Leg je outfit klaar voordat je gaat slapen.
*Doe de juiste boeken in je tas.

♥2. Snel opmaken. Met deze make-uptips duurt opmaken niet langer dan 5 minuten. Je gaat alleen voor het noodzakelijke!
*Smeer een laagje mascara op je wimpers.
*Trek snel een lijntje oogpotlood onder je oog.
*Beetje lipgloss op, et voila!

♥3. Spaar! Als je spaart, kun je van dat geld misschien met een ander vervoermiddel naar school!
*Koop een scooter :)
*Shop een supersnelle racefiets.
*Ga met de bus.

♥4. Plan. Plan minimaal 1x per maand een afspraak rond 10 uur 's ochtends. Dan hoeft school niet te weten dat jij tot half tien lekker in je bed ligt. Maak een afspraak bij:
*De dokter.
*De tandarts.
*De fysiotherapeut.

♥5. Smoesjes. Verzin een smoesje als je te laat op school aankomt. Dit kun je niet elke dag doen. Maar toch wel één keer per maand.
*'Halverwege mijn rit naar school ontdekte ik dat ik mijn brood was vergeten. Ik ben teruggegaan om het op te halen.'
*'Ik had superveel last van mijn kies en moest eerst naar de tandarts.' :)
*'Een vrachtwagen stond uit te laden en daarom moest ik omrijden.'
*Als wordt gevraagd waarom je te laat bent, begin je te huilen en lopp je weg. Als de leraar het daarna nog een vraagt, huil je wéér en loop je weg.

Ik hoop dat jullie iets aan mijn tips hebben en slaap lekker!!!
Liefs Veerle♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Echt heel erg bedankt voor als je een reactie achter gelaten hebt, elke reactie van jullie maakt me blij :)
No spam please
xx♥