29.5.12

Smell like a star.

Hi♥



Zoals je misschien wel weet hebben veel beroemdheden hun eigen parfum. Dit leek me een leuk onderwerp voor dit bericht. Daarom heb ik vijf parfums uitgekozen van bekende sterren. Hier komen ze...


♥1.Justin Bieber Someday,
Dit is het eerste geurtje van de Canadese zanger Justin Bieber. Als ik deze parfum zou moeten omschrijven zou ik zeggen dat het een erg fruitig geurtjes is, verder ruik je ook een soort bloemen geur.
In het geurtje zitten eetbare ingrediënten: mandarijn, peer en rode bessen.
Kosten:
30ml: €29,95
50ml: €39,95
100ml: €49,95
Zelf vind ik Someday een echte aanrader!!




♥2.Katy Perry-parfum Purr,

Ook Purr is het eerste geurtje van Katy Perry. Het flesje zie je hiernaast. De fles staat in het teken van haar drie katten: Krusty, Morrissey en Kitty Purry. Met de diamanten in de ogen van de fles wil Katty de passie voor alles wat kostbaar en schitterend is weer geven.
Zelf vind ik het geurtje erg lekker ruiken. Ook dit geurtje ruikt erg fruitig. Om precieser te zijn, je ruikt de zoete lucht van een perzik, verse groene bamboe en andere vruchten. 
Kosten:
30ml: €30,95
50ml: €40,95
100ml: €50,90
Ook dit geurtje vind ik niet verkeerd ruiken.



♥3.Beyonce Heat Rush
Na het succes van het eerste geurtje Beyoncé Heat, is er een vervolg op gekomen namelijk Beyoncé Heat Rush. 
Bij dit geurtje wilde Beyonce vooral de nadruk leggen op elegantie.
 Zelf vind ik het een lekkere, zoete en fruitige geur. Als ik het geurtje op heb kom ik meestal echt in een zomerstemming :) Ook vind ik dit geurtje erg geschikt voor een feestje.
Kosten:
15ml: €13,95
30ml: €22,95
50ml: €31,95

Hou je van erg zoete geurtjes? Zo ja, dan is dit een aanrader.

♥4.Rihanna Reb'l fleur,
Zelf vind ik dit een erg uniek geurtje, wat natuurlijk goed bij Rihanna past.
Het geurtje ruikt naar perzik, rode vruchten en kokosmelk. Deze geuren verwijzing naar haar geboorteland Barbados.
Verder vind ik zelf het flesje niet zo geslaagd. Het wekt (vind ik) namelijk een erg treurige indruk op. Ze zou een voorbeeld moeten nemen aan Justin en Katty.
30ml: €30,95
50ml: €40,95

♥5.Taylor Swift Wonderstruck,
De naam Wonderstruck komt uit het liedje Enchanted. Taylor zei: “Ik houd ervan hoe parfums een herinnering kunnen oproepen. Sommige geuren herinneren je aan bepaalde gebeurtenissen en mensen in je leven, dat vind ik mooi”. Zelf vind ik dit ook mooi. Ik herken het namelijk, soms ruik ik een geur die ik inderdaad herken van een gebeurtenis of persoon.
Verder vind ik het flesje erg mooi met de paarse tint.
Het geurtje ruikt naar groene thee, appelbloesem, framboos en vanille. Als ik één woord moest geven om het geurtje te omschrijven zou dat zijn: Fris.
Ik heb dit geurtje zelf niet. Daarom zocht ik op internet hoe duur het geurtje is. Helaas heb ik dit niet kunnen vinden.









Kusjes Veerle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Echt heel erg bedankt voor als je een reactie achter gelaten hebt, elke reactie van jullie maakt me blij :)
No spam please
xx♥